Rahsia Vitamin E untuk Kesuburan Suami Isteri

Bismillah....

Antara vitamin dan mineral yg dapat membantu meningkatkan kesuburan ialah Omega-3, Zinc, vitamin B, asid folik, vitamin C, vitamin E dan selenium. Yg bagusnya, Shaklee Vitamin E dah siap dilengkapi dengan Selenium, sejenis mineral yg dapat melengkapi fungsi vitamin E itu sendiri. Jadi, tak payah susah-susah nak ambil nak dua jenis supplemen yg berbeza. Selain dari Shaklee Omega Guard, Vitamin E adalah vitamin yg sangat bagus untuk suami dan isteri.

Vitamin E dan selenium ialah sejenis antioksidan yg powerful dan telah terbukti dapat membantu meningkat kesuburan kaum lelaki dan juga wanita. Sifat antioksidan ini dapat melindungi sel sperma dan telur dari kerosakan yg disebabkan oleh radikal bebas.

Vitamin E dan selenium untuk Kesuburan Lelaki
Hasil kajian mendapati, lelaki yg mengalami masalah kesuburan biasanya memiliki paras vitamin E dan selenium yg rendah. Vitamin E dapat meningkatkan kualiti dan pergerakan (motility) sperma. Jangka hayat sperma yg sihat dalam sistem peranakan wanita ialah 3 -5 hari. Oleh, sperma yg tidak sihat dan berkualiti tidak akan mampu hidup selama itu. Ini dapat merendahkan peluang untuk hamil. Begitu juga jika sperma tidak berupaya bergerak dengan baik dalam tiub fallopio yg banyak halangannya, ia tidak akan berjaya untuk menemui telur bagi disenyawakan. Selain dari sifat antioksidan, selenium pula telah terbukti dapat membantukan pembentukan sperma yg sempurna. Bentuk sperma yg baik dapat membantu sperma bergerak dan menembusi telur ketika persenyawaan.

Vitamin E dan selenium untuk Kesuburan Wanita
Vitamin E dapat membantu menghasilkan lendir servik atau cervical mucus yg diperlukan untuk memanjangkan jangka hayat sperma pada kadar maksima iaitu 5 hari. Sifat antioksida dapat mencegah kecacatan pada telur dan seterusnya meningkatkan kesihatan telur secara menyeluruh. Ini secara tidak langsung dapat mencegah dari berlakunya keguguran dan kecacatan pada bayi. Hasil kajian juga menunjukkan, vitamin E dapat memanjang fasa luteal.

BONUS - Grape Seed Extract!!
Tak cukup dengan Selenium, Shaklee Vitamin E juga mengadungi ekstrak biji anggur atau grape seed extract. Esktrak biji anggur ni bukan saja suka-suka ditambah tetapi sebab ia mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protein, lipid, karbohidrat dan polifenol. Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vit E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C.


Shaklee Vitamin E bukan sekadar Vitamin E biasa, tetapi vitamin E Shaklee dengan 400IU ini dilengkapi dengan mineral dan nutrien tambahan yg mampu menjadikannya antara vitamin E yg TERBAIK dalam pasaran. Tak kenal maka tak cinta, tak cuba maka tak tahu. 


Ambil peluang ini untuk mencuba Shaklee Vita E - untuk meningkatkan kesuburan dan peluang untuk hamil. Sesuai untuk SUAMI dan ISTERI. 


HARGA BIASA: RM149.00 (120 Kapsul)
HARGA ISTIMEWA UNTUK AHLI!

set kesuburan shaklee


Hubungi saya untuk konsultasi EKSKLUSIF
sms/whatsapp: 0194587610
PM : facebook.com/beautecology

VITAMIN E UNTUK KULIT CANTIK DAN AWET MUDA

No comments :

Post a Comment